Gadżety wygrywają z polityką i artykułami spożywczymi
16 maja 2012, 12:45Z badań przeprowadzonych przez firmę Protectyourbubble.com, która specjalizuje się w ubezpieczeniach gadżetów, Brytyjczycy więcej wiedzą o technologii niż polityce czy cenach żywności.
Awatar zdradzi offline'ową płeć
7 maja 2014, 10:07Choć w online'owej grze można zostać, kimkolwiek się chce, wygląda na to, że i tak mężczyźni wybierający awatara płci żeńskiej i tak zdradzą zachowaniem swoją prawdziwą płeć.
Wirtualne światy IBM-a
29 kwietnia 2007, 10:06IBM ogłosił, że ma zastosować procesory Cell BE, które stanowią mózg konsoli PlayStation3, w swoich komputerach typu mainframe. Zadaniem takich maszyn byłaby obsługa światów wirtualnych przyszłości.
Wirtualna epidemia przydała się naukowcom
21 sierpnia 2007, 13:07Epidemia, która wybuchła w wirtualnym świecie World of Warcraft dała naukowcom okazję do przyjrzenia się, jak ludzie działają w warunkach zagrożenia chorobą. W popularnym wśród milionów graczy WoW pojawiła się „zarażona krew”.
Blizzard i Activision razem
3 grudnia 2007, 12:56Grupa Vivendi kupi większościowe udziały w znanym producencie gier komputerowych, firmie Activision. Następnie połączy ją z Blizzardem, którego jest właścicielem. W ten sposób powstanie największy na świecie wydawca gier komputerowych autorstwa firm trzecich.
"Złodzieje kliknięć" pozwani przez Microsoft
16 czerwca 2009, 15:44Po rocznym śledztwie Microsoft złożył pierwszą w swojej historii skargę dotyczącą tzw. defraudacji kliknięć. Mechanizm ten polega na generowaniu fałszywych kliknięć na reklamy.
Intel celuje w graczy
29 grudnia 2009, 11:44Intel obiecuje, że już wkrótce firmowe rdzenie graficzne pozwolą na skorzystanie z większości gier. Intel HD Graphics, czyli rdzenie, które pojawią się wraz z procesorami z rodziny Westmere, mają być na tyle wydajne, że większość graczy nie będzie potrzebowała osobnych procesorów graficznych.
Światowy indeks cyberprzestępczości pokazuje, które kraje stwarzają największe zagrożenie
15 kwietnia 2024, 19:06Po trzech latach badań naukowcy z Uniwersytetu Oksfordzkiego i Uniwersytetu Nowej Południowej Walii stworzyli pierwszy „World Cybercrime Index”, w którym uszeregowali kraje pod kątem zagrożenia, jakie stwarzają miejscowi cyberprzestępcy. Okazuje się, że największym źródłem cyberprzestępczości na świecie jest Rosja, na drugie miejsce zestawienia trafiła Ukraina, na trzecim znalazły się Chiny, następnie USA, a po nich Nigeria.
Nasi górą
24 października 2006, 11:21Polski zespół Team Pentagram zdobył Mistrzostwo Świata podczas finałów World Cyber Games odbywających się we włoskim mieście Monza.
Harvard traci, polskie uczelnie również
12 października 2010, 17:03W ostatnich tygodniach opublikowano dwa najważniejsze światowe zestawienia uczelni wyższych - ARWU i QS World University Rankigs (d. THE-QS). Szerzej o obu rankingach pisaliśmy w ubiegłym roku. Tym razem skupimy się na przeglądzie tegorocznych zestawień.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …